Vandaag moet ik een dienst draaien tot 21:30 vanavond maar door financiele omstandigheden twijfel ik om te gaan? Help misschien?
Al zes maanden lang is mijn vriend werkloos, we wonen samen en in de eerste 4 maanden deed hij er weinig aan om aan nieuwe werk te komen. Hierdoor moest ik dubbel uren (altijd "ja" zeggen om in te vallen voor iemand anders) inzetten om alleen de huur te kunnen redden. Nu sta ik op het punt dat ik zeer uitgeput ben en bijna een hekel begin te krijgen aan mijn werkplek door mijn sociale angst en om het feit dat hij nog steeds geen werk heeft. Ik wil vandaag een smoes verzinnen om niet naar mn werk toe te gaan maar door mijn gedachtepatroon vrees ik dat: 1. Mijn manager dat niet zou accepteren en mij vervolgens ontslaan, 2. Mijn vriend dwingt me om te gaan maar op een manier vind ik dat zo flauw en dat hij me gewoon niet thuis wil hebben, 3. Dat mijn managers beginnen te denken dat ze weinig aan mij hebben want de personeel die daar werken dagen ook niet te vaak op.
Ik weet dat ik financiele prioriteiten heb maar toch, 8 uren in een supermarkt, akelige klanten, ik kan er bijna niet meer tegen. Wat zal ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.