Welk (heel ander) beroep/studie zou bij me kunnen passen, waarbij mijn achtergrond (architect) geen verspilde tijd is geweest?
Momenteel ben ik vastgelopen in mijn loopbaan (na ca 12 jaar)...ik ben van opleiding architect (TU) en heb werkervaring in met name de stedenbouwkunde...de laatste 8 jaren bij de gemeentelijke overheid...en na een reorganisatie ben ik in 'handhaving & toezicht' terecht gekomen (vergunning verlening). Hier heb ik het nu helemaal niet naar mijn zin. Ook ben ik niet helemaal geschikt voor de cultuur van de overheid. Ik ben een harde werker, ambitieus, analytisch, sociaal, generalistisch, mens-gericht.
Beroepsperspectieven in de stedenbouw in het bedrijfsleven zijn momenteel minimaal. Ik wil eigenlijk weer een hele andere studie gaan doen (geen technische studie). Ik heb er voor gespaard en zou best een fulltime studie aan universiteit willen/kunnen doen, van ca 4 jaar...als er maar perspectieven zijn. Biologie was op het Atheneum mijn beste vak....en dat interesseert me enorm, net als de studie geneeskunde....maar ligt zo ver van mijn (opleiding- & werk)achtergrond af. Ook ben ik wellicht te oud voor een lang traject.
Welk (heel ander) beroep/studie zou bij me kunnen passen, waarbij mijn achtergrond geen verspilde tijd is geweest?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.