Er is een afspraak met de bedrijfsarts gemaakt, zonder met mij te overleggen. Ik kan niet op die dag omdat ik buitenlands bezoek krijg. Wat te doen?
Volgens AON (de org. die het bedrijf gebruikt voor contact met 'zieken werknemers') heeft zonder overleg met mij een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts. Op die dag heb ik echter buitenlands bezoek, en samen met hem een drukke dag. Ik wil de afspraak verzetten, maar dit is allemaal moeilijk omdat ze dit niet als gegronde reden zien. Ze zeggen dat ik een contract heb van 38 uur, en dus moet klaar staan.. Dat is raar, want ben al 2.5 jaar uit de roulatie, en werk sinds een aantal weken 1 dag p.w. .. Krijg ook geen salaris!
Wat kan ik doen???? Ik ben zeker bereid om naar de bedrijfsarts te gaan, maar wil op een andere datum. Volgens AON moet ik contact opnemen met de HR van mn werkgever, maar die proberen mij altijd dingen lastig te maken. Dus ik weet nu al hoe dat gaat... HELP?
Toegevoegd na 8 minuten:
Ziek: leukemie gehad. Zware behandelingen en een stamceltransplantatie. Daardoor natuurlijk weinig energie, zwaar verlaagde weerstand. Gevoelig voor infecties enz.....
Dus geen koorts achtig ziek zijn
Kun je niet twee dingen doen op die dag? Dus en die afspraak met de bedrijfsarts (dat zal toch geen uren duren), terwijl jouw buitenlandse gast ergens op jou wacht en daarna je programma afmaken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.