Geen contract verlenging gekregen, heb het wel op papier staan dat ze me willen houden. Mag dat?
Voor de zomervakantie was het nog niet duidelijk of onze afdeling intern zou blijven.
Tijdens de vakantie van mijn leidinggevende ben ik ziek geworden, maar kregen we wel te horen dat onze afdeling intern zou blijven. Dit gaf mij hoop, aangezien ik een e-mail heb gekregen van mijn leidinggevende (voor haar vakantie) dat zij mij zeker in het team wil behouden wanneer wij intern zouden blijven.
Echter nu heb ik afgelopen donderdag te horen gekregen dat mijn contract dus niet verlengd wordt, terwijl een collega van mij die vanaf april dit jaar er werkt een jaar contract verlening heeft gekregen. Ik werkte daar al twee jaar, nooit ontevreden geweest over mijn werkzaamheden...
Aangezien het bedrijf in een reorganisatie zit en er geen tijdelijke contracten worden verlengd volgens dit plan, kan ik dan nog wel wat? Is er een mogelijkheid tot schadevergoeding, aangezien ik het op papier heb staan dat zij mij wel wil behouden na de berichtgeving als we intern zouden blijven?
Ik hoop dat iemand mij een antwoord hierop kan geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.