Eerste werkdag, waar moet ik me melden?
Ik heb binnenkort mijn eerste werkdag bij een kleine supermarkt. Het enige wat ik weet is hoe laat ik moet beginnen.
Maar als ik er dan ben, waar moet ik me dan eigenlijk melden? Of wat moet ik doen? Ik wil graag goed overkomen.
Er is geen informatiebalie, dus ik kan het wel aan een kassamedewerker vragen... maar ja, wat kan zij voor me betekenen?
Ook loopt mijn baas regelmatig rond in de winkel, moet ik hem aanspreken? Maar wat moet ik dan zeggen? Maar wat als hij niet rondloopt, wat dan?
En ik kan ook zelf naar achteren lopen (wat dus alleen voor de medewerkers is). Maar straks is er niemand, sta ik daar dan, en ik wil ook zeker niet brutaal overkomen.
Meer opties heb ik eigenlijk niet.....maar ik vind ze allemaal slecht.
Kan iemand helpen?
Indien jij zo licht geraakt gaat zijn op jouw werk dan zal jij je snel weer druk mogen maken over een eerste werkdag bij een andere werkgever. In plaats van jezelf zo naar beneden te halen en in plaats van alles maar niks te vinden kan je misschien ook dankbaar zijn voor het feit dat je reacties krijgt alsook voor het feit dat iemand jou de kans geeft op de arbeidsmarkt. Dit geschreven zijnde van de ene rare naar de andere rare. Met dat verschil dat deze rare zichzelf reeds behoorlijk kan relativeren. Ik wens het ook jou toe dat je weldra écht plezier gaat beleven aan jouw rol in het leven ;-) Liefs, Succes en mega Big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.