Ik wil een vierde persoon bij een re-integratie gesprek uitnodigen, hoe doe ik dit?
Mijn werkgever heeft, ondanks aangeven van mij dat ik het niet prettig vind, een nieuwe, mij onbekende, teamleider aangesteld om een re-integratie gesprek te voeren en een plan van aanpak op te stellen. Volgens arbo arts, mijn persoonlijke behandelaar, en mij zelf ben ik in staat om mijn eigen functie weer op te pakken echter mijn werkgever slaat in het geheel het 1e spoor over en gaat direct over naar het 2e spoor. In het 1e gesprek werd ik volledig overdondert en was ik behoorlijk van de kaart omdat er met niet mis te verstane woorden werd duidelijk gemaakt dat ik niet meer welkom was binnen het bedrijf en er werd mij aangeboden om middels jobcoaching een andere werkgever te zoeken. Ik heb zelf inmiddels aangegeven niet akkoord te gaan met het plan van aanpak. Ik ben van mening dat het 1e spoor moet worden ingezet.
Aanstaande donderdag heb ik opnieuw een gesprek met mijn werkgever en teamleider, ik zie hier erg tegen op. Ik heb vernomen dat ik, wanneer ik niet alleen naar het gesprek wil gaan, ik toestemming aan mijn werkgever moet vragen of ik iemand mag uitnodigen om het gesprek bij te wonen.
Ik weet niet hoe ik dit moet doen, ik weet niet of ik de persoon die ik graag bij het gesprek wil hebben met naam en toenaam moet benoemen.
Groetjes van een onzekere
Toegevoegd na 2 dagen:
Beste reactie gevers, ik wil jullie allen hartelijk danken voor de adviezen, deze heb ik toegepast met als resultaat dat mijn werkgever en ik overeengekomen zijn en daar ben ik erg blij om.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.