Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

* foldertjes..........met afbeeldingen.

* visitekaartjes.
Vooral veel visitekaartjes.
Gratis bij Vistaprint.
Overal achter laten.
Op allerlei prikborden, bibliotheek, supermarkten etc.

* gratis advertentiekrantjes.

* Heel gratis websites voor advertenties.
zoals Speurders, Tweedehands, Markplaza, Zoekertjes etc.

En verder ligt he er aan wat je bedrijfje is,
wat het doet.
Op wie je gericht bent.
Welke doelgroep je wilt bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lokale media. Een combinatie van advertentie met een redactionele bijdrage. Vertel wat je wilt en ik bedenk wat voor je..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het effect sorteert, is altijd maar afwachten, maar ga eens naar wachtkamers van allerlei instanties, en leg daar je eitjes i.c. folders.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk `strooien` met visitekaartjes, foldertjes, enzovoorts, maar de effectiefste manier is toch `mond tot mond`reclame.

Wanneer je bij je cliënten laat zien wat jouw capaciteiten zijn en men is dan zeer tevreden door jouw aangeboden diensten, is de `mond tot mond reclame`uiteindelijk het effectiefst.

Natuurlijk is het dan goed en effectief om hen enkele visitekaartjes mee te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een website met zoekmachine optimalisatie en een eigen Facebook pagina waarop je je werk toont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt een beetje aan wat voor bedrijfje je hebt en wie je doelgroep is maar een goede goedkope manier om jezelf onder de aandacht te brengen is via Facebook, Twitter en apps zoals instagram. Koppel hieraan een blog en plaats als je een goed aantal volgers hebt een advertentie op bv facebook (kost 1 € per dag)
Je kunt ook klein beginnen in de plaatselijke krantjes, maar nogmaals dat is afhankelijk van je bedrijfje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing