ik wil mijn baan opzeggen, maar zit nog wel in mijn proeftijd. Hoe moet ik dat doen?
Ik werk sinds 1 week bij de Bas vd Heijden. Maar het werk bevalt me gewoon helemaal niet, de collega's kan ik niet goed mee opschieten, en ik merk dat ik het gewoon niet volhou omdat ik heel moe ben.
Daarom wil ik nu al stoppen. Ik heb wel een contract ondertekend, voor 2 - 12 uur. Daarin staat dat ik een proeftijd heb van 2 maanden, daar zit ik dus nog ruim in.
Maar hoe moet ik het dan opzeggen? Moet ik een brief schrijven, bellen of daar gewoon naar iemand toe lopen? Ik weet niet eens precies naar wie ik dan moet gaan.. Weet namelijk niet wie er over gaat, want tijdens mijn sollicitatieprocedure ben ik door verschillende mensen geholpen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Toegevoegd na 2 minuten:
en is het mogelijk om op te zeggen? is het dan niet zo dat ik nog een poosje moet doorwerken?
Mag verdorie blij zijn dat je een baantje hebt...
Maar goed, het is een instelling die je kunt hebben. Geeft niks. Ieder het zijne...
Ik zou sowieso eerst zorgen voor een ander baantje, maar wie ben ik...
Maar goed, zoals gezegd: iedereen doet het op zijn manier en ik mag er inderdaad mijn mening over hebben...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.