mijn baas eist dat ik kom werken zonder tanden in mijn mond...kan hij dit ?? Ik heb hem laten weten zware problemen hiermee te hebben.
Na traumatische operaties (bottransplantaties-mislukt) kan ik al een tijdje mijn gebit niet dragen. Ik lijd hier erg onder ( ben nog jong) en kan het niet verdragen gezellig naar kantoor te gaan en zo gezien te worden. Toch is mijn baas ervan overtuigd dat het mij goed doet, ondanks mijn verzoek om thuis te werken tot ik binnenkort weer tanden in de mond heb. Mijns inziens geen respekt voor mijn gevoel.
En kijk wat hij er van vind
En je baas heb ook weer een baas ga in onderhout met hem
suk6 en sterkte
En ben je niet aangesloten bij zo'n personeelsvereniging die kunnen je helpen. En zo niet toch even informeren daar.
Aan de balie zonder tanden is idd. geen gezicht.
Tja... als we het over mooie ogen gaan hebben dan kan je beter cup E hebben met decolleté, (geintje)... Dan heb je meer kans dat niemand naar je gezicht kijkt, wat een onzin.
Vind dit een uitzondering die ook zeker niet onder `is volledig genezen valt.
Dit is niet enkel het uiterlijk vertoon, het gebit is een functioneel onderdeel van het lichaam, de kans is groot dat gast niet naar behoren functioneert zonder gebit, geestelijk zeker niet.
Zonder gebit voelt gast zich bloot, je zou bijna zeggen dat het net zo is als in je blote kont naar je werk gaan.
En de baas zegt ach niemand let er op we zijn toch volwassen, je kunt toch gewoon aan het werk.
Pff wat een rotsituatie.
Ik vindt dat je helemaal gelijk hebt.
Het praten en eventueel lachen of gewoon je mond opendoen is al teveel.
Je mond is wel waarmee je communiceerd en dat heb je nodig op je werk.
Zonder communicatie ben je nergens waneer je geen gebarentaal oid spreekt.
Heb je alle argumenten met onderbouwingen naar je baas bekend gemaakt?
En je collega's hebben vast wel begrip er voor dat je geen tanden hebt want ze weten neem ik aan dat je wel hun hebt ingelicht over je bottransplantatie.
Maar ik begrijp volkomen als jij dit ook absoluut niet wilt. Maar het is maar een tip van een vreemd persoon. Ik wens je iedergeval wel ontzettend veel sterkte en hou je taai!
Toch bedankt voor jullie begrip, had ik even nodig want zat er even doorheen. Nu gaat het beter :). Zo anoniem over je probleem praten is ook wel fijn.
Maar goed...ik heb nu even rust. Bedankt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.