Is het vreemd om met een VWO diploma politieagent te willen worden?
Zoals uit de titel al blijkt, ik ben geslaagd voor mijn examen en ik vroeg me af ; Ik wil graag bij de politie omdat het me gewoon leuk lijkt op met mensen te werken, het is afwisselend en je bent veel buiten. Maar ik ken mensen die zeggen dat ik gewoon wat in het bedrijfsleven moet gaan doen maar ik heb geen zin om heel de dag in een kantoor op een computertje te zitten. Iemand tips/ideen?
Ten tweede wil ik graag weten verdiend een hoofdagent nou goed. Ik ken mensen die zeggen dat politieagenten erg goed verdienen, en ik ken mensen die zeggen dat er heel moeilijk van rond te komen is. Misschien zijn er op dit forum agenten met een gezin? Ook wil ik graag weten hoe de promotie bij de politie eigenlijk werkt. Ligt het aan je ervaring, als je een aantal boeven vangt of een x aantal bonnen uitschrijft.
Ook heeft iemand mij gesuggesteerd om ambulanceverpleegkundige te worden, dit lijkt me opzich ook wel een leuk beroep. Heeft iemand hier een salarisindicatie van en verdient het beter als een hoofdagent?
Bedankt voor jullie aandacht
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.