Ik wil naar het buitenland emigreren voor het werk wat ik doe. Hoe pak ik dit aan?
Ben 23 jaar, vaar voor me beroep en kan ik Australië 230.000 ( Amerikaanse ) dollars verdienen op jaarbasis. Ik wil dit een jaar of 15 doen en dan terug naar Nederland. Ik ben zelf nog nooit in Australië geweest en wil me vriendin mee nemen. Hoe pak ik dit aan en overtuig ik mijn vriendin?
Ik ben bang dat je een rekenfoutje maakt of iemand je een loer draait.
Australie is een van de meest lastige landen om in te komen qua vereiste opleidingen / vakkennis. Als jij echt iets kunt dat daar 230kUS$ waard is dan zou diegene die jou daar dat wil betalen er niet voor terug schrikken je even over te laten komen, met vriendin, all expenses paid.
Als dat niet tot de mogelijkheden behoort dan klopt helemaal niets van. Misschien is je vriendin iets te nuchter voor sprookjes.
Ja die kans is er inderdaad dat je vriendin misschien mee wilt. maar als ze zegt nee, probeer haar dan niet te dwingen of toch over te halen, ik vind(mijn mening) iedereen moet iets uit zijn "Eigen Wil" doen men moet een ander niet dwingen of forceren, anders konden wij net zo goed slaven of poppen zijn en bestuurd worden. denk ook aan je vriendin niet alleen maar aan je eigen belangen hé want dat is ook belangrijk;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.