c1000, ontslagen wegens te langzaamwerken mag dat ?
ik zat nog in me proef periode van 2 maanden ik had net 1 maand fulltime gewerkt van 8 tot 5, vandaag krijg ik te horen dat ik te langzaamwerk en dat zij mij daar door ontslaan. ik snap er helemaal niets van. ik werk goed ik ben niet de snelste maar ik zet het wel netjes en goed op datum neer. vandaar mijn vraag mag dat ?
ik had een contract voor een half jaar. en ze hebben mij na 1 maand en 3 dagen ontslagen. zelf heb ik het gevoel dat ik alleen maar ben ingezet voor de feest dagen omdat het zo druk was daarna was het zo rustig dat er soms gewoon niet zo veel te doen was. ik baal er van had net lekker me draai gevonden daar leuke mensen ontmoet zelfs me collega's waren flabbergasted en konden het niet geloven dat ze mij hadden ontslagen. en dan geven ze als smoes dat ik te langzaam vakken vulde. ik was niet sneller of langzamer dan mijn collega's. ik vind het maar raar nog steeds. zit er mee in me maag. @Lotte18
ik had het zelfde gevoel met de 2 managers dat ze mij niet mochten ze waren erg streng voor me en deden om veel moeilijk als ik ze wat vroeg liepen ze gewoon weg. ik dacht steeds van wat is dit nou mogen ze mij niet of zo. blijkbaar niet anders was ik daar vast nog wel. ook hadden ze 1 dag voor mijn ontslag één nieuwe jongen aangenomen. jonger dan mij waarschijnlijk was ik te duur met mijn 22 jaar. ik kreeg overal de schuld van zelfs van één winkelwagen vol overdatum spullen, met datums ver voordat ik daar zelfs werkte. ze zieden dat ik niet goed me werk deed. ach ik moet het gewoon maar accepteren ik kan er niets aan doen meer maar vind het wel erg jammer.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.