kan ik een klacht indienen tegen UWV?
Wat kan ik nu doen?De eerste persoon van de uwv zegt dat ik toestemming heb om bij mijn moeder te gaan bezoeken,(daarna heb ik een vlucht reserveren). Maar wat is mijn verrassing dat de volgende dag opbeelde de arbo arts van uwv om te zeggen dat hij is niet met mee eens.En hij heeft me een nieuwe afspraak gemaakt om te praten over mijn herstellen.Ik voel me erg materloos omdat mijn moeder erg ziek is,en ze woont in andere land.En ik voel me erg depressief voor de situatie.Ik voel me in de war.Als ik bij haar ga op bezoek dan ga ik mijn uitkering kwijtraken en de tickets van de vlucht ook,want de eerste persoon zei dat ik mag reizen.Bovendien heb ik een wsw indicatie en ik ben bang of de arbo arts gaat zeggen dat ik ben hersteld,dus geen inkomens meer,want ik ben nog in de wachtlijst van wsw en kan niet solliciteren naar een regulier baan.Mijn depressieve klachten zijn nog groot geworden dankbij aan iemand die zegt dat help om mensen te kunnen reïntegreren.Volgens mij hij denk dat ik een prachtige ervaringen onder de lekker zon wil hebben en ik ga door een lekker ding ingesmeerd worden.Dat vind ik te erg.Ze hebben geen gevoelens?a.U.B een tip van iemand?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.