Kun je echt zoveel verdienen bij Total, de raffinaderij van Vlissingen oost?
Hallo,
Ik zit in mijn eindexamenjaar AOT. (vapro B heb ik al behaald) Na dit jaar ga ik aan het werk.
Nu zijn we vandaag op excursie naar Total geweest. Hier hebben we een rondleiding gekregen.
Hun zeiden ons dat als je daar start dat je dan 2000+ Netto zou gaan verdienen. Ja, daar kan ik mij wel in vinden dit is op de meeste plekken zo. (ploegentoeslag meegerekend)
Alleen hun zeiden ook, dat als je binnenkomt een 7 jarige interne opleiding moet doen en deze best pittig is. Wat alleen opmerkelijk was, is dat hun zeiden dat je na die 7 jaar als je alles hebt behaald op 4500 netto uit zou kunnen komen (ploegentoeslag meegerekend)
Dit houd in dat ik voor mijn 30e al een bruto jaarsalaris van 70000+ zou kunnen hebben.
Mijn vraag is dus is dit wel zo???
PS: Graag alleen antwoord van mensen die er verstand van hebben en het liefst die bij Total werken. Mensen die bij voorbaat al zeggen; nee kan nooit. Daar heb ik niks aan want het is nou eenmaal zo dat dit werk goed verdiend.
Alvast heel erg bedankt voor het antwoord. Hoop het een beetje helder te krijgen.
met vriendelijke groeten,
jeffrey
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.