Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (11)

een advertentie in de krant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyers uitdelen bij de kleuter- en basisscholen aan ouders, die hun kinderen op komen halen of brengen.

zo bereikt je gericht de doelgroep.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Voldoe je ook aan alle eisen?

En ben je dus geregistreerd bij het LRK?

In het Landelijk Register Kinderopvang (LRK) staan alle kinderdagverblijven, organisaties voor buitenschoolse opvang, gastouderbureaus en gastouders geregistreerd die voldoen aan de kwaliteitseisen van de Wet kinderopvang.

Dan kom je vanzelf wel aan klanten.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kinderopvang/vraag-en-antwoord/wat-is-kinderopvang.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
adverteer in het plaatselijke suffertje, zie ik ook geregeld bij die van ons
13 jaar geleden
Misschien een folder in het consultatiebureau ophangen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geboorteadvertenties afstruinen en bij geboorte de ouders een waardebon geven met een tegoed van een week gratis oppas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
guerillia-marketing. Zorg voor een bijzondere actie en trek op die manier mensen/ kinderen. Organiseer bijv een leuke dag in je opvang (gratis) voor ouder + kind die ze niet willen missen. Gebruik je creativiteit om iets bijzonders te bedenken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kortingsbon in de krant laten zetten.

10 dagen voor de prijs van 5 dagen.
10 dagen goed je best doen om zoveel mogelijk mensen te scoren en je bedrijf bekend te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit jouw vraag is niet duidelijk of het om een BSO (Buitenschoolse opvang) of KDV (Kinderdagverblijf) gaat.
In geval van buitenschoolse opvang, zou je contact op kunnen nemen met dicht bijzijnde basisscholen en kunnen vragen of zij de naam van jullie kinderopvang in hun schoolgids (Als ze die hebben) of eventueel nieuwsbrief willen vermelden.
De schoolgids krijgen ouders vaak al geruime tijd voordat hun kind naar school gaat. In de schoolgids van de school van mijn kind stonden de diverse buitenschoolse opvangen vermeld waar ze mee samen werken. Als BSO zul je sowieso met de scholen moeten samenwerken omdat kinderen dan van school gehaald moeten worden.
Mijn kind wordt door de buitenschoolse opvang uit de klas gehaald.
Maar bovenal goed vindbaar zijn op internet. Ik weet nog in mijn zoektocht naar kinderdagverblijf en BSO dat ik vooral op internet zocht. Ik vermoed dat heel veel ouders dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij in de buurt hebben alle kinderopvangen een wachtlijst.Misschien dat je er een paart van die wachtlijst mag overnemen. Is het de eigenaar(es) echt te doen om de kinderen en ouders te helpen dan maak U een kans. Nooit geschoten is altijd mis:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Vraag of je een poster/flyer mag ophangen bij de babywinkels in de stad.
-In veel winkelcentra zijn prikborden waar je een poster mag ophangen.
-Vraag of je een poster mag ophangen en folders neerleggen bij de dokter, de verloskundige en/of gezondheidscentrum.
- Neem altijd folders mee als je naar buiten gaat, de stad in enz. Geef zwangere vrouwen er een.
Of ga een middagje flyeren in een winkelcentrum........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing