Mijn vader is overspannen, en heeft psychyse problemen. Hij kan zich bijna niet meer concentreren. Hij weer niet meer wat hij kan doen. Wat nu?
Ik ben 14 jaar.. Mijn vader heeft iets aan zen knie en moet elke dag spuitjes krijgen. Is opgelicht door zijn baas hij is onwettig ontslagen. dat is allemaal bewezen door een Advocaat. en het ergste is dat hij al 25 jaar bij die bedrijf heeft gewerkt En het is ook nog is familie. 25. Jaar heeft hij plat gelegen voor het bedrijf hij kon maar bellen en hij kwam. Er is nog een feestje geweest dat het bedrijf 25 jaar bestaat. Hij noemde alle mensen die daar 20/25 jaar hebben gewerkt maar niet mijn vader. En hij is hier helemaal boos over hij vertrouwde hem 25 jaar en het is ook nog is familie. Andere familieleden zijn hier natuurlijk ook boos om. Het is wel te begrijpen dat hij hier overspannen van is. Hij leeft al 20 jaar met een zere knie ze kunnen niets vinden. al verschillende operaties gehad onderzoeken scannen.. Etc. Dat doet hem heel pijn 2 maand geleden is er trombose aangetroffen daarom moet hij die medicijnen nu. Hij weet nu niet meer wat hij moet doen. Al 2 maanden thuis! Hij kan niet meer computeren hij doet soms wat in de tuin af en toe een spelletje. maar hij word helemaal gek Wat kan hij nou nog doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.