Mijn I-perform gesprek wordt nog altijd niet afgerond; wat is wijsheid?
Ons bedrijf werkt met gedeeltelijk digitale functioneringsformulieren/gesprekken. De bedoeling is dat jijzelf en je manager een digitaal formulier invullen met dezelfde vragen zonder dat van elkaar te zien. Dat wordt dan in een gesprek besproken en de antwoorden worden naar beide tevredenheid dan beoordeeld en ingevuld. Het komt weer digitaal naar je retour en moet digitaal worden ondertekend. Mijn gesprek heb ik gehad maar wat mijn manager heeft ingevuld blijkt achteraf niet correct te zijn. Ik heb het formulier dus niet ondertekend. Dat is nu al 3 weken terug en hij heeft me al 3x toegezegd hierover opnieuw met me in gesprek te gaan maar intussen gebeurt er niets. Wat kan ik het beste doen en wat heeft het eventueel voor gevolgen voor me? Ik heb nu dus geen payplan voor komend jaar dat inmiddels al een paar maanden oud is.. heb het gevoel dat ik op de ontslaglijst sta en dat dit een teken aan de wand is maar juist dan is de vraag wat ik het beste kan doen.. HR geeft ook niet thuis..verwijst me terug naar de manager zelf...Ben er inmiddels behoorlijk nerveus van..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.