Met welke baan moet je door de hele wereld reizen en kan je ongveer 5000 per maand verdienen?
Wil graag later veel reizen en veel geld verdienen doe vwo en ga dus waarschijnlijk naar de universieteit oja en piloot hoef ik niet te worden.
- 1 voor de computer generatie die te eigenwijs is dat hulpmiddel dan vervolgens niet te benutten.
helaas hoor ik bij de dyslectische helft van Nederland, maar had een een ander percentage voor ogen dan of denk je dat het een makkelijk excuus is omdat taal wat lastiger is? even ter aanvulling: het is meer dan spelling, en echt verdraait lastig als je het hebt. maar lees je gerust in: er staat genoeg over op het internet. ik kan geen toon zetten in reacties, maar ook dit is niet lullig bedoeld en hoop dat je het niet verkeerd opvat. @frimu, wat jij denkt te weten (meer is het niet namelijk) is toch echt jouw eigen ergernis hoor.
zo is het mijn ergernis dat ik me stoor aan je opmerking hierboven. normaal reageer ik hier niet op, maar omdat jij ook zo duidelijk je persoonlijke standpunt geeft zal ik je die van mij ook niet onthouden. als jij moeite hebt met hoe iemand is zou je de spelling kunnen vergeten en je wat verdiepen in hetgeen waar je wat over loopt te bazelen, eventueel met wat empathie want dit kan ook geen kwaad. @pudding
een beperking, hoe klein dan ook is toch zo moeilijk voor sommigen.... (persoonlijk vind ik dát pas een beperking)
Frimu maakt het m.i. helemaal bont om er zomaar even wat aan toe te wijzen, en hier voor het gemak maar even een conclusie uit te trekken door het woordje eigenwijs even te laten vallen (vind het nogal op de persoon gespeeld, maar wie ben ik...) gelukkig zegt dyslexie niets over IQ, dus vind dat je het plusje zeker hebt verdiend!!!
+1 #GOOJE FRAAG#!!!!!! ;-)
Deze personen zijn zich er vaak van bewust, en vaak juist slimmer in het gebruik van hulpmiddelen. Waar ik me bovendien aan erger is dat door een taalfout de vraag soms ineens dubbelzinnig, of eigenlijk anderszinnig word.....En ik ineens een standje krijg bij een goed gegeven antwoord. Dus hier en daar een taalfout geen probleem ....(je kan helaas na plaatsing ook niets corrigeren) maar opscheppen over je slimheid....is dan niet handig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.