MBO of Hbo ?? diploma of nietttt zit r echt wel verschil in vooral in de kunst?? of je talent is je echte wapen zoals gezegd wordt
is het binnen kunst ook net zo belangrijk om hoogopgeleid te zijn als bij andere richtingen om een echte goede kans te maken op een leuke baan? ik heb een tijdje op kunstacademie gezeten maar ik zag geen verschil dan gewoon vrije werk als kunstenaar en ik geloof zelf niet in diploma voor kunsten en eigenlijk wil ik als modefotograaf werken en ben best heel creatief maar als ik eraan denk dat ik geen hbo niveau meer heb word ik echt depressief en bang voor de toekomst en weet geen weg meer,,ik weet eigenlijk niet wat de echte kansen zijn als een kunstenaar vooral in deze steeds moeilijkere tijden...... enig ervarend iemand of kennis?? is mijn fout zo groot dat ik de (hbo) opleiding niet afgerond heb:( mbo, hbo hoog laag offf voel je in praktijk echt wel de verschil?? maar dan ook in andere richtingen buiten kunst ..... ik hoor van sommigen dat zelfs hbo'ers niet zo maar aan baan komen tegenwoordig,, ik weet niet wat ik moet geloven of mijn droom als modefotograaf moet opgeven ik weet ht echt niettttts meer
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.