Is het normaal om een werkafspraak af te zeggen per sms?
Op een maandag had ik een afspraak met een collega. We werken allebei op een aparte locatie, maar hebben regelmatig werkoverleg omdat we eenzelfde soort klus doen bij een andere opdrachtgever wisselen we ervaringen uit. We hadden om half 11 afgesproken en ik had dan ook een ruimte voor ons geregeld om te vergaderen. Echter om half 11 kwam mijn collega niet opdagen. Ik heb hem daarop gemailed. Na een half uur kreeg ik een mailtje terug dat hij de afspraak 's ochtends vroeg per sms had afgezegd. Echter ik had mijn mobiel niet bij me omdat het eigenlijk mijn privémobiel is die ik niet vaak op mijn werk gebruik, hij had dit nummer in het verleden eens van mij gehad.
Is het normaal om een afspraak die we vrijdag nog hadden bevestigd, op zo korte termijn per sms af te zeggen? De reden: hij had, overigens net als ik, ook in het weekend al moeten werken, was van te voren bekend, en wilde nu liever thuiswerken..
Was ik nu fout omdat ik mijn mobiel niet bij mij had, of is deze manier van afzeggen echt not done, zoals ik denk?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.