Studeren / Beveiliger / Accountmanager?
Hey allemaal, mijn naam is Mayron ben 19 jaar oud en heb mijn VMBO-K diploma 2 jaartjes terug gehaald. Heb een jaartje verspilt bij een ICT-opleiding wat uiteindelijk niets voor mij was.
Nu zit ik met een probleem, die ICT-opleiding had me zoveel ge-demotiveerd in school dat ik ermee was gestopt, en had gesolliciteerd voor Luchthaven beveiliger bij het Trigion. Maar nu ik er aan denk vind ik het toch wel verstandig om een betere diploma op zak te hebben met een baan wat toch wel redelijk is met een goeie inkomen.
Een paar dagen terug had mijn vriend mij vertelt dat hij een opleiding gaat volgen wat hem uiteindelijk de titel als 'accountmanager' gaat geven. Ik heb toen wat meer informatie over de functie zelf opgezocht en vond het best wel interessant.
Nu de vraag: Zal ik stoppen met school en doorgaan als Beveiliger op het Schiphol met een minimum inkomen van 1400 netto permaand, of zal ik toch doorgaan met school, een betere diploma halen en uiteindelijk een accountmanager worden(wat ik zelf ook persoonlijk wil, maar na die ICT-opleiding was ik het toch echt wel zat met school)?
En zou iemand mij kunnen helpen om uit te vinden hoelang zo een opleiding duurt(voor accountmanager), waar ik die opleiding kan volgen, of het wel verstandig is om een accountmanager te worden, en of ik er wel mee kan beginnen met een VMBO-Kader diploma op zak.
Toegevoegd na 1 minuut:
Hartelijk bedankt voor het lezen en beantwoorden, Mayron.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.