Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke redene zijn er om bij een callcenter aan het werk te gaan?

ik ga bij een callcenter werken maar ik moet uitgebreid vertellen waarom ik dat wil maar ik kan maar twee redenen bedenken; goed in mensen overhalen. en of course het verdiend goed maar dat staat weer ie als je da zegt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dat het je een plek lijkt waar je veel ervaring kan opdoen en je jezelf wil specialiseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat je graag telefoneert en met mensen praat, overtuigingskracht hebt, dat de werktijden je goed uitkomen, dat je wil leren wat het vak inhoudt, dat je graag wilt werken, dat je resultaatgericht bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je praat graag, bent een goede verkoper, je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, het bedrijf komt positief op je over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vind het een leuk bedrijf, je vind het werk zelf heel interessant, je wilt graag leren hoe je kan verkopen, je wilt ervaring op doen voor later.

En wat je zelf al zei, als je goed ben in mensen overhalen en te laten zien dat je een goed product verkoopt, dan zou het goed moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gesprekstechnieken verfijnen, het prettig vinden om klantcontact te hebben, het een uitdaging vind om je commerciele talenten verder te ontwikkelen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing