wat kan ik doen?
ik ben man 35,
Ik ben een zogenoemde drop out , 16 jaar geleden van de mbo gegaan, verkeerde richting gekozen en niet weten wat te doen.
Ik vroeg het toenmalige arbeidsbureau om een beroepskeuzetest, maar dat was in die tijd ( van nog geen internet) te duur, ze adviseerden me (terwijl ik nog recht had op studiefinaciering) om te gaan schoffelen in plantsoenen, iets wat ik toen weigerde.
Ik ben zelf baantjes gaan zoeken en heb open dagen van de kamer van koophandel bezocht.
Het is eigenlijk nooit iets geworden, nooit ergens bezieling of een leuk betaalde job kunnen vinden.
Wel heb ik rond 2006 een opleiding belastingconsulent, afgerond, want in wetten duiken vind ik fijn, veel eigen geld en tijd ingestoken maar op dat moment vader van 2 kinderen inmiddels , kreeg mijn oudste zoontje op 6 jarige leeftijd een hersentumor, je leeft op adrenaline, en veel kennis ging verloren, geen tijd of aandacht meer voor updaten kennis en weer sta ik met lege handjes langs de zijlijn.
Nu in de ziektewet van UWV terecht gekomen, uiteraard gaat het de goede kant op en begint energielevel weer aardig op peil te komen.....maar...
wat nu te doen, ik heb werkelijk geen idee meer, voel me onderhand 55 ipv 35.
Ik interesseer me voor zoveel dingen en leren is nog altijd geen probleem, ik heb 2 linkerhanden en aan een lopende band ( respect voor die het wel doen ) hoef je me niet te zetten
wat kan ik nog doen,welke richting kan ik op,wat is er mogelijk?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.