Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onder aan mijn CV moet ik het volgende invullen (d.d. / te / handtekening) wat moet ik invullen bij 'te'?

Ik was er al achter wat d.d. betekend (de dato) ofwel de datum van vandaag, maar ik vraag me af wat ik bij 'te' moet invullen. Gaat die om de plaats waar ik mijn CV heb opgemaakt, ik ben benieuwd :).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het hoeft in principe niet de plaats te zijn waar je het CV hebt opgemaakt, maar die plek is bedoeld om in te vullen in welke plaats jij bent op het moment dat je jouw handtekening plaatst. En bij d.d. dus de datum waarop je tekent.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat is inderdaad de plaats waar je je woonplaats in moet vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats waar je nu bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zet je de plaats neer waar je bent bv amsterdam (ook al is je woonplaats bv haarlem) je mag er eventueel het adres bijzetten,maar dit hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het je geboorteplaats.
Het staat niet voor niks achter de geboortedatum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zet bij je handtekening de datum waarop je het formulier gereed hebt gemaakt en daarbij de plaats waar jij je bevond op het moment dat je tekende. Dat kan in principe een andere plaats zijn dan waar je het document hebt opgemaakt. De ontvanger wil dus zien waar jij was toen je jouw handtekening plaatste. Achter 'te' komt de plaatsnaam van dat moment.
Amadea
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing