Onterecht in referentielijst, hoe kom ik eruit?
Ik zal het proberen zo kort mogelijk uit te leggen.
Begin april ben ik gaan werken bij de Albert Heijn in de stad (filiaal A). Ik wilde bij een ander filiaal, filiaal B werken. Teamleider kassa wilde mij niet overplaatsen dus ben ik extern gaan solliciteren. Bij filiaal B was ik mondeling aangenomen, ik moest alleen nog mijn ontslag indienen bij filiaal A. Dat heb ik toen in diezelfde week nog gedaan. De teamleiders kassa van A en B hadden onderling gebeld en alles was geregeld. Ik heb er wel zelf voor gekozen mijn planning af te maken bij filiaal A, dat heb ik ook aangegeven en teamleider kassa filiaal B vond dat prima. Teamleider kassa filiaal A was er niet blij mee dat ik ontslag had genomen.
Na mijn laatste werkdag belde ik filiaal B op voor een afspraak, dit was op een vrijdag. Die maandag kon ik langskomen, dan zou ik ingeschreven worden.
Toen ik die maandag langskwam vertelde teamleider kassa filiaal B mij, dat zij mij niet konden inschrijven. Toen ik vroeg waarom kreeg ik als antwoord: ''Je staat op de referentielijst. Volgens teamleider kassa van filiaal A kom jij vaak voor op de kasverschillenlijst, en het zijn geen kleine verschillen, met andere woorden: diefstal.''
In de zes weken dat ik heb gewerkt bij de AH heb ik nooit wat gehoord over kasverschillen.
Niemand kan mij helpen.. Mijn verhaal is te lang dus ik zal proberen in een reactie te zetten wat ik allemala al wel heb geprobeerd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.