Hoe kun je in een sollicitatiebrief duidelijk maken dat je echt heel hard werkt?
Ik ben iemand die graag pauzes opoffert, overwerkt zonder extra loon, om zijn werk af te maken. Ik voel me anders als een failure, gefaald omdat ik weer niet heb gedaan wat ik mezelf althans beloofde. Als ik werk vind wat ik echt heel leuk vind (zoals bijvoorbeeld boekhouden, 3 hele boekjaren, duizenden facturen) dan, moet ik het afmaken, zonder pauzes want anders raak ik de concentratie kwijt. Dit werk is dan ook meestal ook erg gedetailleerd. Zeker als er muziek is wat ik erg mooi vind op de achtergrond draait. Dan, kan ik gewoon niet stoppen. En als mijn werk niet af is in 1 dag, niet perfect, houd t me zelfs nachten wakker.
Ben tevens ook iemand die graag, alles zo ingewikkeld maakt, dat men soms zelfs, moet afvragen wat ik in hemelsnaam gedaan heb.
Doe ook vaak werk wat men eigenlijk ziet als overbodig, het extreem gedetailleerd maken van iets.
Maar, hoe vertel je zoiets dat men je erop aanneemt voor tenminste een sollicitatiegesprek? en, is dit eigenlijk wel positief om te vertellen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.