Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Selectiegesprek DJI (justitie): Heeft iemand enige tips of ervaring hiermee waar ik op moet letten?

Morgen heb ik een selectiegesprek bij DJI (ik ben erg nerveus) ik wil deze baan zo graag. Heeft iemand enige tips of ervaring hiermee waar ik op moet letten?? ik heb een gesprek met 2 mensen van de inrichting zelf en daarbij een psycholoog die kijken of ik wel echt geschikt ben voor deze baan. Graag jullie reaktie alvast bedankt hiervoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Er zal zeker ook worden nagegaan of je je emoties kunt afsluiten als je na je dienst naar huis gaat. Of je bestand bent tegen verbaal geweld. Of je niet gevoelig bent voor steekpenningen en zo.

Antwoordt naar waarheid. Denk even na voorda je antwoord geeft.

En probeer te bedenken dat ze je uitgenodigd hebben voor dit gesprek omdat ze denken in jou een goede toekomstige medewerker te vinden. Als het al bij voorbaat een verloren zaak zou zijn, dan had je geen uitnodiging gekregen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hierin geen fout maken als je gewoon jezelf bent. Want of je past goed bij die functie, zoals je bent, of je past er niet bij en dan word je niet aangenomen. Dat klinkt bot en niet behulpzaam, maar je hebt er niets aan als je in een baan terecht komt waar je niet goed tegen kunt.

Dat is dus wat je het beste kunt doen: gewoon jezelf zijn.
itsme
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing