Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

curriculum vitae en verschillende functies binnen een bedrijf

Wanneer je binnen een bedrijf meerdere functies hebt gehad, hoe vermeld je dat dan op je cv?

Ik werk namelijk zo'n 7 jaar bij een bedrijf waar ik altijd een en de zelfde functie (16 uur) heb gehad, maar daar naast ook werkzaamheden (functies) tijdelijk heb gedaan.

Een voorbeeld is welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik doe het zo:

Bedrijf XX te AA:
Functie:naam functie(deze zin cursief)
Taken: En dan omschrijf ik de taken
Dan eventueel weer een functie,(zin weer cursief) of: overige voorkomende werkzaamheden zoals: en dan omschrijf je ze weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het relevant is voor de baan waarop je solliciteert, dan moet je het erbij zetten en echt goed omschrijven, zo niet, dan zou ik vooral aandikken wat je vaste hoofdtaak was. Het moet weer niet overkomen dat je een manusje van alles bent geweest. Ik zou het bedrijf neerzetten. Startdatum en eind datum ( bv tot heden) en eronder in meerdere regels omschrijven wat ik gedaan had. Een cv is ook een advertentie voor jezelf, en je moet erin zetten wat ze willen lezen, zonder dat je liegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ervaring. Super toch, zoveel know-how?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1996-1999 Functie A bedrijf X
1999-2005 Functie B bedrijf X
2005-2009 Functie C bedrijf X
2009-Heden Functie D bedrijf X
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding