Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

curriculum vitae en verschillende functies binnen een bedrijf

Wanneer je binnen een bedrijf meerdere functies hebt gehad, hoe vermeld je dat dan op je cv?

Ik werk namelijk zo'n 7 jaar bij een bedrijf waar ik altijd een en de zelfde functie (16 uur) heb gehad, maar daar naast ook werkzaamheden (functies) tijdelijk heb gedaan.

Een voorbeeld is welkom!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ik doe het zo:

Bedrijf XX te AA:
Functie:naam functie(deze zin cursief)
Taken: En dan omschrijf ik de taken
Dan eventueel weer een functie,(zin weer cursief) of: overige voorkomende werkzaamheden zoals: en dan omschrijf je ze weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het relevant is voor de baan waarop je solliciteert, dan moet je het erbij zetten en echt goed omschrijven, zo niet, dan zou ik vooral aandikken wat je vaste hoofdtaak was. Het moet weer niet overkomen dat je een manusje van alles bent geweest. Ik zou het bedrijf neerzetten. Startdatum en eind datum ( bv tot heden) en eronder in meerdere regels omschrijven wat ik gedaan had. Een cv is ook een advertentie voor jezelf, en je moet erin zetten wat ze willen lezen, zonder dat je liegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ervaring. Super toch, zoveel know-how?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1996-1999 Functie A bedrijf X
1999-2005 Functie B bedrijf X
2005-2009 Functie C bedrijf X
2009-Heden Functie D bedrijf X
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing