wat moet je doen in deze situatie op je stage ?
Je word beschuldigd van 4 dingen die je NIET hebt gedaan. Maar je baas wil hierdoor niet met je verder werken. Jij blijft ontkennen en je baas zegt ik zal nog een keer naar mijn bron bellen. Ik bel je maandag terug. Wat moet ik doen als hij maandag zegt ik niet of wel met je verder werken. Want hij heeft me beschuldigd van bijvoorbeeld alcohol onder het werk benuttigen. Dit heb ik niet gedaan sterker heb helemaal geen alcohol gedronken op de plek waar ik stage loop. Hoe kan ik hier het best mee omgaan. Want ik ben best teleurgesteld en boos dat er allemaal leugens worden verteld over mij. Hoe kan ik toch me stage behouden en dit achter me laten. Hoop dat iemand me kan helpen en me verhaal snapt.
Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb met mijn stagebegeleider van school er over gehad. Helaas gaat gewoon praten niet zo makkelijk omdat mijn baas zo'n 3 uur van mij weg woont. Dus het moet via de telefoon gaan en dan kan mijn stagebegeleider van school niet echt bij springen.
Toegevoegd na 20 minuten:
Ik loop stage bij een bedrijf die mij uitzend. Dus ik loop niet op een kantoor stage en zie mijn baas dus zelden tot niet. Ook heb ik 2 leidinggevenden die dit allebei niet snappen en 1 van de leidinggevenden was bijna altijd bij me (toiletteren enzo deed ik alleen) en die is het ook hier mee oneens.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.