Krijg je altijd een bewijs van goed gedrag ?
IK had het op mijn werk er over dat ik vind dat ze, voor ze iemand aan nemen een bewijs van goed gedrag moeten vragen aan de werknemers als ze iemand in diesnt nemen.
Zo kom je er toch achter of iemand betrouwbaar is of niet?
Vooral als je met kinderen of bejaarden gaat werken, vind ik dit bewijs erg belangrijk.
En eigenlijk vind ik dat het altijd gevraagd moet worden bij wat voor baan dan ook.
Toen zei iemand dat heeft toch geen nut want ze willen zoveel mogelijk mensen aan het werk zetten, dus ze geven je altijd een bewijs van goed gedrag wat je ook gedaan hebt.
Toegevoegd na 21 minuten:
IK werk met bejaarden en ik vind dat je met dit beroep altijd een bewijs van goed gedrag moet vragen voor je iemand aan neemt.
In iedergeval als ik de baas zou zijn.
En is het niet beter om mensen die met baby's en kinderen gaat werken om dit ook te vragen ?
Om te voorkomen dat je nog meer van die nare berichten krijgt van kinder misbruik.
Want nu hoor je achteraf dat die mensen op de crèches of op scholen al eerder veroordeelt is voor kinder misbruik.
Als ze nu een bewijs van goed gedrag hadden gevraagd had dit toch voor komen kunnen worden ?
Of zie ik dit verkeerd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.