Vandaag een gesprek gehad omdat me werkgever erachter is gekomen dat ik stiekum solliciteer.
Ik sta op een banensite ingeschreven , dus ik krijg veel uitzendbureau`s , werving bureau`s aan de telefoon of via de mail word ik gevonden.
Nu komt het verhaal:donderdag heb ik een gesprek bij een wervings bureau gehad ..mijn cv doorgenomen en de twee bedrijven waar het om ging besproken of mij dit wat leek.
Dit zelfde bureau leent ook polen uit aan het bedrijf van mijn werkgever, dus ik gaf aan dat dit gesprek onder vier ogen moest blijven.Vandaag (woensdag) krijg ik een gesprek met mijn baas en laat zien dat ze een nieuwsbrief van vacatures hebben ontvangen van dat bureau en daar staat mijn naam ook bij dat ik dus solliciteer.Ik later die dag dat bureau opgebeld voor opheldering, deze rept met geen woord over het voorval en zegt dat ook mijn werkgever deze info van de site af kan halen ..net als hun .Ik was vrij te solliciteren , tja dat weet ik ook wel.nu zegt die kerel dat mijn baas en zijn baas vrijdag al met elkaar hebben gesproken over dat voorval , het gekke is dat ik mijn cv die het bureau in WORD bestand wou hebben pas zondag op heb gestuurd.
Mijn manager zegt vanmiddag dat onze directeur van de week nog contact op zou nemen met dat bureau.. het loopt een beetje langs elkaar heen dus ik vermoed dat ik erbij ben gelapt door dat bureau.
Maar ja me baas is op de hoogte en wat nu , hij geeft aan alvast opzoek te gaan naar een andere kandidaat.
Ik heb een vast contract ter info.Mijn vraag is wat zouden jullie nou doen of hoe zouden jullie je voelen ???
groetjes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.