Mijn contract bij mijn werkgever wordt niet verlengd. Nu zijn mijn directe collega's bezig mijn reputatie kapot te maken, kan ik hier iets tegen doen?
we werkten met 5 vrouwen in 1 kantoor, ik bemoeide me met niemand en wou ook niet omgaan met de anderen, we werken allemaal op detacheringsbasis en mijn contract wordt niet verlengd. Ik heb geen behoefte aan contact met mijn collega's, nu niet en ook niet toen ik nog niet wist dat mijn contract niet verlengd zou worden. Mij wordt verweten dat ik geen contact wil met de rest en sinds ze weten dat mijn contract eindigd, zijn ze me binnen het bedrijf zwart aan het maken. Op die manier kan ik waarschijnlijk een andere baan binnen dat bedrijf wel vergeten. Tot het einde van mijn contract werk ik thuis, mijn werkplek is inmiddels zelfs al ingenomen door een ander, ik kan dus niet meer op het bedrijf zelf werken, maar is er niets te doen tegen het op deze manier kapotmaken van iemand?
Toegevoegd na 37 minuten:
@bestevaer: het supergoede getuigschrift heb ik allang binnen, maar wat heb ik aan een supergoed getuigschrift als mijn reputatie me vooruit gaat? Overigens, mijn (oud-collega's) lezen hier denk ik ook mee.
Socialer opstellen? Ik heb er geen behoefte aan om alles uit mijn leven te delen met collega's, ze weten inmiddels al teveel van me, hetgeen tegen me gebruikt is. Enige fout die ik heb gemaakt is om niet zelf naar de baas te stappen. Het is net alsof je tegenwoordig verplicht bent om op een "bepaalde" manier met collega's om te gaan, alsof het je beste vrienden zijn, mijn vrienden kies ik zelf, collega's moet je 40 uur p/wk mee samenwerken en dat is het enige!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.