geen idee wat voor opleiding ik wil gaan doen zit nu in mijn laatste jaar VMBO BASIS, Weten jullie goeie tips om er achter te komen wat bij mij past?
Ik Moet binnenkort een studie keuze maken Voor 1 Maart.
Alleen ik heb geen idee wat ik wil doen.
Ik doe nu BASIS CONSUMPTIEF BREED (Koken,serveren En Bakkerij) alleen dat is niks voor mij.
Heb Gedacht aan
Toerisme en Recreatie (Niks voor mij)
Politieacademie (te weinig Vrijheid)
Chef Kok (Later Als ik gezin heb en hun zijn vrij moet ik werken dus vandaar valt die ook af)
Bakker X (Ben Geen Nacht mens )
Gastheer X (Zelfde als met kok)
Nu ben ik van plan om MBO niveau 2 te doen administratief medewerker omdat ik daar mee alle kanten op kan later. En als ik de opleiding niks aan vind dan kan ik altijd nog stoppen. na dat ik Niveau 2 heb gehaald.
Maar het liefst zou ik gewoon een opleiding willen volgen die bij mij past en waar ik dan ok 100% voor ben gemotiveerd.
Heb ook als 100x een studiekeuze test gemaakt maar daar komt niks zindelijks uit.
Om je een beetje in te laten zien wat voor een type persoon ik ben.
50% Nederlands
50% Panamees naast (Costa-Rica)
17 jaar oud.
een Natuur Persoon die boos word als hij de reclames op de tv ziet en het liefst iets met de natuur zou willen doen.
Een ijdel persoon die niet graag vies word.
Een persoon die respect wilt krijgen voor zijn werk en als hij later op zijn 80ste terug kijkt trots kan zijn op wat hij heeft bereikt.
Een persoon die goed wilt verdienen
En die Minimaal niveau 4 wilt halen en max. voor zijn 26 klaar wilt zijn met zijn studie
Hopelijk heb ik jullie genoeg info gegeven.
enige Ideeën?
Grt. Ben
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.