Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit nu te sollciteren naar een baan als Vulploegmedewerker in Jumbo Supermakt.

Maar ik weet niet wat ik moet invullen op deze vraag:

WAT SPREEKT JE AAN IN DEZE FUNCTIE BIJ JUMBO?
Motivatie*

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

Hoi, hier kun je aangeven waarom je zo graag deze functie wilt hebben. Dit moet je natuurlijk in enthousiaste bewoordingen aangeven. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is je grootste motivatie geld verdienen. Dat is logisch, want dat is voor vrijwel iedereen DE motivatie om te gaan werken. De baas wil natuurlijk niet dat jij dat hier invult. Hij wilt weten waarom jij in DEZE winkel wilt werken, waarom niet in de Albert Heijn? Of de Plus? Dat is het geen wat jij moet invullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geeft mij een goed gevoel, dat ik er voor zorg draag, dat de schappen weer keurig gevuld zijn, met de oudste artikelen vooraan en de nieuwste achteraan op het schap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijvoorbeeld:
Ik vind het heel leuk om klanten te helpen. Ik hou ervan om sociaal bezig te zijn op de werkvloer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral niet : Ik ga graag voor een hongerloontje de heledag hetzelfde doen, om dan ook nog alle vragen van bejaarde beantwoorden waar de pruimensappen staan.

'natuurlijk is een nul urencontract altijd al me droom geweest'

'geen probleem om eruit gegooid te worden als ik te duur ben'

je moet vooral wel zeggen:

werk graag, wil niet stil zitten
heb veel waardering voor jumbo, hoe ze de strijd aangaan met ah, daar wil ik deel van uitmaken
houdt van in de buurt te zijn van mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op (Google) internet naar Jumbo Supermarkt. Als je daar iets vindt wat jou aanspreekt dan kun je dat gebruiken als motivering voor je sollicitatie en daarbij aangeven wat je motivatie is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geirriteerd zijn door rommelige supermarkten en/of lege schappen en het idee hebben dit zelf beter te kunnen. Daarbij komt Jumbo als zeer klantvriendelijk naar voren, hier zou ik graag deel van uit willen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf maar "Ik kan het niet aanzien dat de vakken leeg zijn en dat de klanten teleurgesteld de deur weer uit gaan".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diezelfde vraag staat ook op het formulier van AH.

Zet erbij: Ik wil graag een bijbaantje en dit kan ik mooi combineren met mijn schoolwerk. Dat ik bij Jumbo solliciteer is omdat het vlakbij mijn huis/mijn school is en ik daarom niet veel tijd kwijt ben aan fietstijd.

Jumbo wil namelijk weten waarom je bij Jumbo solliciteert.
Dus hiermee geef je dan dat aan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing