Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zondag besteld pakketje, is netjes bij postNL aangekomen, nu heb ik nog steeds geen pakkeetje wat kan ik nu doen? (uitleg)

Zondag iets besteld bij Mycom, hebben zei direct naar postNL gestuurd.
Vervolgens via track &trace van postNL zou die dinsdag komen, niet gekomen, daarna stond er woensdag (niet gekomen), nu in ene is de status onbekend, ik heb al contact opgenomen maar ze kunnen niet achterhalen wara het gebleven is, wat kan ik nu doen??

aub help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Jij hoeft niets te doen want het probleem zit bij de post en dus ligt het probleem bij mycom. Mycom kan namelijk zien dat jij het niet ontvangen heeft en mycom is de verzender, die heeft bij postnl een overeenkomst en zij zijn de enigen die opvraag mogen doen bij postnl.

Bel mycom op dat je een nieuw artikel wilt hebben en dat zij maar moeten uitzoeken waar het eerste artikel is gebleven bij postnl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Contact opnemen met Mycom. Zij zijn verantwoordelijk dat de bestelling bij jou bezorgd word. Kunnen ze dit niet aantonen, wat nu het geval is, hoor je je geld terug te krijgen of een nieuw pakketje te verzenden.

Bij de PostNL kom je in de molen terecht, ze verlenen geen service.

Hier geldt weg=pech
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing