Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik goedkoop een bank bij mij thuis laten bezorgen?

Ik vond een gratis bank op internet, alleen is deze zo'n 60 km van mijn huis af te halen. Zelf heb ik geen busje of rijbewijs, dus wil ik hier iemand voor inhuren.
Door welk bedrijf kan ik dit goedkoop laten doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens bij ABN-AMRO. :p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

je zou iemand uit je familie of vrienden kring kunnen vragen of ze een auto hebben met een trekhaak, en huur een boedelbak bij een benzine pomp..
dan ben je echt t goedkoopste uit.
bedrijven rekenen per km plus allerlei belastingen en ben je echt duur uit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer alleen dat ik niemand in mijn kringen heb die dit voor mij had kunnen doen.
Daarom mijn vraag naar een bedrijf.
Inmiddels staat de bank al op zijn plek!
Kijk in je familie- kennissen- burenkring, of er iemand is die een auto heeft met trekhaak en een aanhangertje en die voor jou wil rijden. Bank op de aanhanger, zeiltje er over, spanbandje er omheen en rijden maar. Dit is de goedkoopste manier.
Anders zal je een koeriersbedrijf moeten vragen of ze je bank mee kunnen nemen als ze daar in de buurt zijn, dus als retourvracht.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan kun je zelf mee rijden om de bank in het echt te zien...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image