Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PostNL heeft een track and trace/niet-thuis service, maar bij mij werkt deze niet. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik heb al meerdere malen een track and trace code ontvangen en ook 1 maal een niet-thuis code (hiermee kan je aangeven welk tijdstip je thuis bent en de chauffeur het pakketje af kan leveren). Deze heb ik vervolgens op verschillende tijdstippen ingevoerd, maar hij heeft het nog geen enkele keer gedaan.

Doet hij het bij jullie wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vanmiddag was ik niet thuis en krijg óók zo'n 'niet-thuis code', deze werkte echter prima.. Misschien maak je continue dezelfde typfout? Of is de code nog niet in het systeem ingevoerd, dit tweede lijkt me echter niet het geval aangezien de postbode dit direct doet bij de poging tot afleveren, als deze mislukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet hij het inmiddels al wel of..?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding