Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PostNL heeft een track and trace/niet-thuis service, maar bij mij werkt deze niet. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik heb al meerdere malen een track and trace code ontvangen en ook 1 maal een niet-thuis code (hiermee kan je aangeven welk tijdstip je thuis bent en de chauffeur het pakketje af kan leveren). Deze heb ik vervolgens op verschillende tijdstippen ingevoerd, maar hij heeft het nog geen enkele keer gedaan.

Doet hij het bij jullie wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Vanmiddag was ik niet thuis en krijg óók zo'n 'niet-thuis code', deze werkte echter prima.. Misschien maak je continue dezelfde typfout? Of is de code nog niet in het systeem ingevoerd, dit tweede lijkt me echter niet het geval aangezien de postbode dit direct doet bij de poging tot afleveren, als deze mislukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing