Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een website waar ik 2 stadsnamen in kan vullen en dat het dat de postvezendings tijd zegt? (bv: den haag naar enschede)

Zo niet: wie weet hoelang de post hier over doet: Nuth (belgie) naar delft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
697

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor zover ik weet bestaat er geen website waar aangegeven wordt hoe lang een poststuk erover doet van A naar B. Het is een beetje "russische roulette": mijn ansichtkaarten, deze zomer, in het hoogseizoen, gepost in Zuid- Wales deden er slechts 2 dagen over naar de adressen in Nederland. Maar ik herinner mij ook vakanties, binnen Europa, waarbij ansichtenkaarten 5 tot 6 dagen onderweg waren naar Nederland. Wil je zeker weten dat je poststukken zo snel mogelijk aankomen, dan adviseer ik om ze per exprespost te versturen, maar dat is natuurlijk wel een stuk duurder. Normaal gesproken in Nederland kun je ervan uitgaan dat normale poststukken, mits voor 6 uur 's avonds op de bus gedaan, de volgende dag bezorgd worden (uitgezonderd in het weekend uiteraard: post je iets op zondag dan zal dat posstuk zeer waarschijnlijk dinsdag bezorgd worden). Of je het van Den Haag naar Enschede of van Nuth naar Groningen stuurt, maakt niet uit, de postverwerking binnen Nederland is overal hetzelfde. Gaat je post de grens over, dan heb je met meerdere postbedrijven te maken en is het nauwelijks te traceren hoe lang een poststuk onderweg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Den Haag naar Enschede zou er in principe één dag over doen.
Aangezien jij een poststuk vanuit Belgie naar Nederland wilt sturen vermoed ik dat je er minimaal een dag bij op moet tellen.

Er bestaat in ieder geval geen site die je dat kan vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding