Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik de buitenspiegels instellen?

Nou heb ik een vw polo gekocht 2e hands maar het probleem is dat het mij niet lukt om de buitenspiegels aftestellen. Nou weet ik dat L links is en R rechts is maar verder weet ik het nog steeds niet hoe ik het moet doen. Kan iemand me verder helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Probeer in het spiegel zelf te drukken me pa had Ook vw we stelden via spiegel zelf in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het knopje naar L draaien om de linkerspiegel in te stellen, en naar R om de rechterspiegel in te stellen.

Als je het knopje naar L of R hebt gedraaid, druk je tegen het knopje. Je kunt het hele knopje omhoog, omlaag, naar links en naar rechts drukken - zeg maar alsof het een joystick is. De spiegel beweegt dan in de overeenkomstige richting.

Met wat proberen moet je er wel uitkomen.

Soms zit het motortje achter de spiegel al in de uiterste stand, terwijl jij de spiegel nog wat verder in die richting zou willen verstellen. Als dat zo is, doe je het raampje open, en druk je met je vingers op de bovenkant/onderkant/linkerkant/rechterkant van de spiegel. Op die manier kun je de spiegel namelijk ook verstellen. Nadat je op die manier (soms wat grof) de spiegel hebt ingesteld, kun je weer gewoon met de knop werken voor de fijnafstelling.
Cryofiel
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing