Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan de oorzaak zijn van het vermogen verlies van mijn brommer?

Ik heb een brommer. Ik reed er een tijd geleden mee, maar halverwege de rit verloor in mijn vermogen en kwam mijn brommer tot stilstand. Hij sloeg niet af en ik had mijn gashendel gewoon open. Ook gebeurde het weer opnieuw als ik weer gas gaf. Ik kon niet harder dan 15 km per uur rijden. Heeft iemand enig idee hoe zoiets kan gebeuren? En zeg niet dat ik terug naar de shop moet, daar ben ik al gweest en ze konden niets vinden. Het is ook maar 1x gebeurd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er wat vuil in je benzine leiding zat, waardoor er minder benzine je cilinder in kon. Als je je gashendel een paar keer goed open trekt dan kan het vuil mee gaan naar je cilinder en verbranden. Dan ben je van het probleem af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vuil in je carburator en/of benzine leiding is waarschijnlijk de boosdoener geweest.
als je kleppen lekken o.i.d dan hoor je echt wel bijgeluiden
en compressie verlies door lekkende koppakking zou je hebben kunnen opmerken door da er ergens ander uitlaat rook uit komt dan door de uitlaat
ook kan je olie niet geod gemengd zijn geweest en erg olie achtige rook zou dan te ruiken zijn geweest maar ook dat valt eigenlijk onder de categorie vervuiling van je benzine
14 jaar geleden
Dan heb je een klein vuiltje in de sproeier gehad .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing