Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

dinsdag kom ik aan op vliegvels SCWECAT wenen, ik wordt daar opgehaald, waar moet ik specifiek op letten wat betreft OPHAALPUNT????

vliegvels SWECHAT wenen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Dat het voor allebei duidelijk is. "Onder de klok" is nogal vaag als er meer klokken zijn.
Meestal is er op de site van het vliegveld wel een plattegrond van de aankomsthal. Je kunt dan makkelijk overleggen over de plek
10 jaar geleden
Jij kunt niet zo veel doen, behalve zorgen dat degenen die je afhalen weten hoe laat je aankomt en met welke vlucht.

"Links en rechts van de schuifdeuren waardoor alle passagiers de aankomsthal binnenkomen, bevinden zich grote borden met alle vluchtinformatie. Verder hangen overal in de aankomsthal borden en monitoren met informatie, en je kunt zelfs via je mobiel de vluchtgegevens opzoeken op de mobiele website"

Als jij zorgt voor de juiste vluchtgegevens, (nummer, tijd) is het dus verder de taak van je ' afhalers' .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, na binnenkomst in de aankomsthal kijk rechts op de borden naar INFO balie,daar schuin tegenover is het meetingpoint heet : Check in 3/Ebene 0/Annkumft, spreek daar af, en het loopt op rolletjes, Goede reis! Ludgardon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing