Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je over heel schiphol lopen?

Ik ga binnenkort op vakantie en vlieg via schiphol. Nu wil ik heel graag naar de victoria secret winkel. maar weet nog niet via welke gate ik vertrek, kan je gewoon over heel schiphol lopen achter de douane?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet altijd.
Als je van Pier M vliegt, dan kan je vanachter de douane op die pier niet naar andere delen van de terminal komen zonder weer door de douane te gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor overal waar het voor het reizende publiek is open gesteld kun je komen.
10 jaar geleden
Als je met een goedkope airline vliegt loop je kans vanaf de H-pier te vertrekken.
Wikipedia:
Voor prijsvechters is op 1 november 2005 de H-pier geopend, ondanks verzet van onder andere Milieudefensie. Om de kosten laag te houden heeft deze pier geen winkels en weinig horeca of toiletten. Ook ontbreken overdekte loopbruggen, omdat het aan- en afkoppelen relatief veel tijd kost. Met de opening van deze pier, die een overblijfsel is van het Schiphol-masterplan uit 2000, wordt de D-pier ontlast. Van de tien prijsvechters die momenteel Schiphol aandoen, gebruiken met name easyJet, Jet2.com, bmibaby, Air Berlinen Flybe de H-pier. 

Toegevoegd na 3 minuten:
Behalve de H-pier geldt dit ook voor de M-pier....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat kan niet altijd.
Als je van Pier M vliegt, dan kan je vanachter de douane op die pier niet naar andere delen van de terminal komen zonder weer door de douane te gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing