Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een e-ticket van Transavia waarop mijn naam met accenten niet goed is geprint. Er staan codes in plaats van accenten. Krijg ik problemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Je zou Transavia kunnen bellen om het te vragen.
Amadea
10 jaar geleden
Als je 'm zélf geprint hebt kan het liggen aan de tekenset. Door die te wijzigen, het staat onder Beeld, kan je de correcte lettertekens tevoorschijn toveren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Die kans is heel groot, er zijn mallotige situaties ontstaan naar aanleiding van bijvoorbeeld een "lange ij" met of zonder puntjes.
Ik zou even contact opnemen met Transavia!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image