Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site vind ik de goedkoopste vliegtickets, ZONDER dat ik een bepaalde datum invoer?? Lees a.u.b eerst de toelichting!

Ik weet alle goedkope adressen zoals Vliegtickets.nl, dus een opsomming van dit soort sites hoef ik niet.
Ik wil geen datum hoeven in te voeren, alleen bijvoorbeeld een maand, en dan zien wat de prijzen per dag zijn.
Dank vast voor het meedenken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om A'dam-Barcelona.

Toegevoegd na 1 minuut:
Rotterdam-Barcelona ook goed!

Toegevoegd na 15 minuten:
Eindhoven of waar dan ook zou ook prima zijn. Maastricht is al wat te ver weg!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's een hele handige!
Bedankt, +

Andere antwoorden (2)

Kijk een bij Ryanair, daar kan je ook flexibele data invoeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je persee vanaf A'dam wil vliegen, heb je niks aan Ryanair. Maar dan wordt de vlucht wel duurder.

Toegevoegd na 11 minuten:
Dat geld ook voor Rdam. Dat vlieg je met transavia. Duurder dan Ryanair en vlieg je vaak op vervelende tijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje, dank je.
Overal in Nederland zou goed zijn; allleen Maastricht zou wat ver zijn vanuit de Randstad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je inderdaad langer aan het rijden dan vliegen. Maar vanuit eindoven gaan ook vluchten naar Barcelona.
Tix.nl heeft wel vaak op de homepage een maandoverzicht van paar steden, kan je precies wanneer je moet boeken.. Maar weet niet zeker of Barcelona (BCN) er bij staat..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding