Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je een pakket afgeven bij een UPS customer center punt?

Ik heb een online shop en ik verzend regelmatig grote pakketten met een waarde van een paar honderd euro wereldwijd. Normaal verzend ik met postnl, maar ik wilde het nu eens met ups proberen. eenmaal de code aangemaakt, krijg ik deze tekst te zien


"Give this package to a UPS Driver or UPS Customer Center representative. Note: You must give this package to a UPS Driver or UPS Customer Care representative. The UPS Store, other third party retailers (including Authorised Shipping Outlets) and UPS Drop Boxes are not acceptable UPS locations for this package.

Ensure the UPS Driver or UPS Customer Center representative signs one copy of the receipt and returns it to you.

The signed copy of this receipt is your proof that UPS has accepted the package(s), and will be required to submit a claim."

Betekent dit dat ik een pakket kan afgeven bij een customer center punt? ik dacht dat dat er alleen was voor als je hulp nodig hebt met een zending die al onderweg is. en wat bedoelen ze met een 'receipt' die ze moeten ondertekenen, die van ups of die van het product dat je verkoopt? Ik heb zelf niet een factuur of bon gekregen van ups (wel een code).

10 maanden geleden
tinus1969
10 maanden geleden
UPS al gebeld?
Cato
10 maanden geleden
Nee ik heb ze nog niet gebeld, het is nu zondag avond, maar het moet echt morgen ochtend op de post. dus vandaar dat ik graag duidelijkheid wil
tinus1969
10 maanden geleden
In dat geval: verstuur dit pakket per postNL zodat het op tijd is en bel UPS voor je volgende pakket.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image