Hoe bewijs ik dat ik een pakket niet heb ontvangen van DHL?
Ik verwachte enige tijd een pakket van DHL en ik kreeg gisteren (vrijdag avond) een sms met het bericht dat het was afgeleverd. Mijn vader was thuis, die zegt dat er niet is aangeveld ook stind het niet buiten. Op het afleverbewijs staat alleen mijn achternaam zonder handtekening. En de bezorger heeft een foto van het pakket in de hand. Maar hij is nergens te bekennen. Ik heb ze gisteren een mail gestuurd, maar hoe kan ik bewijzen dat ik het pakket nooit heb gehad?
Je kunt het niet bewijzen dat je het ontvangen hebt. Je kunt hooguit nog contact met DHL opnemen om hier melding van te maken. maar zij kunnen verder niets voor je doen. Neem het advies van SimonV over en neem contant op met de webwinkel.
Begin dit jaar precies hetzelfde maar dat tekenen is inderdaad i.v.m.de corona maatregel.
Er zit een chatfunctie op hun site en daar ben ik een ellenlange discussie begonnen, wel geleverd, afgetekend maar niet op mijn adres.
Na een uur wachten kwam het verlossende chatbericht, uw pakket is verderop in de straat bij nummer 7 omdat de chauffeur daar ook moest zijn, terwijl ik thuis was en niemand gebeld had.
Dus de chat kan helpen jouw pakket te vinden en op welk adres en nummer die chauffeur het heeft afgeleverd, dat kunne ze nakijken..
Erg omslachtig, ik weet het...
Pakketten worden achtergelaten op de meest bijzondere plaatsen. En, ook meegemaakt, stond geleverd, en de dag erna ontving ik het pakket wel echt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.