Hoe bepaal ik de aankomstdag van mijn brief?

Ik wil graag een brief sturen naar het buitenland (verenigde staten). Het zou fijn zijn als die dan op een bepaalde dag aankomt. Is het mogelijk om de datum te bepalen van mijn brief of moet ik maar een beetje gokken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dat kun je niet precies bepalen. Het blijft een gok maar op deze site vind je een indicatie hoe lang je post er over doet naar een bepaald land: https://www.tuxx.nl/post/bezorgtijden/. Je ziet dus dat de bezorgtijd nogal kan variëren.
3 jaar geleden
Soms doet een brief van hier naar de USA er langer over dan andersom.
Reken op minstens 2 weken tot 10 dagen van Nederland naar de Verenigde Staten en wees niet verbaasd als de brief van daar naar hier er binnen een week is.

De exacte dag van aankomst bepalen lijkt wel onmogelijk, @Lisa.