Ik ben er achtergekomen dat DHL hoogstwaarschijnlijk mijn bestelling bewust vasthoudt. Mag dat?
Ik heb 1 augustus jl. een bestelling gedaan bij Neckermann Webshop B.V. en deze dus tot op heden niet ontvangen. DHL heeft toegegeven dat de bestelling wel bij hen is aangekomen en dat ik contact op moest nemen met Neckermann zodat zij een onderzoek konden starten naar waar mijn pakket is gebleven. Neckerman heeft toegezegd dit te zullen doen maar reageert al weken niet meer op mijn mails en ze hebben ook niet gereageerd op mijn klacht op de site van de Consumentenbond. Ik heb toen weer contact opgenomen met DHL en nu meldde een medewerker van hen dat de zending hoogstwaarschijnlijk bewust door DHL wordt vastgehouden omdat zij zelf nog dingen te regelen hebben met Neckermann. Mag dat zomaar? Via de website van DHL word ik bij klachten ook weer doorverwezen naar Neckermann maar daar heb ik dus niets aan.( Ik heb al een klacht tegen Neckermann ingediend bij Consuwijzer en die hebben zij weer doorgestuurd naar de Autoriteit Consument en Markt en heb hen vandaag ook ingelicht over de mogelijke werkwijze van DHL).
Ik vraag mij nu af of DHL zomaar pakketten vast mag houden omdat zij zelf een probleem met de verzender hebben.
Ik heb inmiddels ook een klacht over DHL ingediend op de site van de Consumentenbond.
Uit de reactie van de medewerker blijkt dat DHL dit vaker doet.
Neckermann moet dus gewoon dat pakketje opnieuw opsturen. Als DHL niet meewerkt, dan maar via een andere bezorger.
Ik kan het toch niet door een andere bezorger laten bezorgen want het pakket ligt bij DHL en dat is de enige bezorger waar Neckermann mee samenwerkt. Ik heb hen al tig keer gevraagd mijn geld terug te storten maar dat doen zij niet en ze sturen de bestelling ook niet opnieuw wat ik hen ook gevraagd heb want wat ik besteld heb is nog gewoon ruimschoots op voorraad.
Daarmee heb je zaken gedaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.