Waar kan ik een pakket van 24 kg opsturen?
Waar kan dit? Bij postnl gaat het tot 23kg, of kijken ze niet naar die 1 extra kg?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Post & Pakketten. Vragen over auto's, boten, brom- en snorfietsen, fietsen, motorfietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen en vrachtwagens en transport vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Waar kan dit? Bij postnl gaat het tot 23kg, of kijken ze niet naar die 1 extra kg?
Er is iets besteld door ons vanuit China. Je kan heel mooi volgens het internationale track en trace systeem zien welke weg het pakketje de weg behandeld en wanneer. Nu is het pakketje aangekomen in Nederland en overgenomen door Post.nl. Na de douane en het sorteercentrum was het pakketje onderweg voor bezorging. En sindsdien staat het stil, al vanaf 19 oktober staat er "onderweg voor bezorging". Ondanks dat het nu in het bezit is van Post,nl geeft Post.nl aan dat het niet hun verantwoordelijkheid is en dat we moeten zijn bij de verzender. De verzender geeft echter aan dat het pakketje in het land van aankomst is en schuift de bal weer door naar Post.nl. Typisch gevalletje van kastje naar de muur. Wie is verantwoordelijk?
Ik heb afgelopen week van een (minder bekende) webshop een leeg pakker ontvangen. Van de 4 bestelde producten zat er echt geen 1 van in. Ik las op internet dat het ook wel voorkomt bij de bekendere webshops. De webshop heeft netjes gereageerd en een nieuwe bestelling verstuurd. Die komt vandaag aan bij het post nl punt.
Nu las ik op Trust Pilot dat meerdere de laatste tijd klachten als deze hebben na jaren van goede service. Bij velen van hen is het na meermaals contact niet tot een oplossing gekomen.
Misschien ben ik te paranoïde dat ik nu denk dat het wederom leeg zal zijn en ik dus bijna €60 kwijt ben.
Bewijs namelijk maar eens dat ik niet zelf eerst de doos leeg gehaald heb en toen de foto van de lege doos heb gemaakt.
Mag ik straks voordat ik teken voor ontvangst de inhoud bekijken en als het wederom leeg is de zending weigeren? Zodat ie als niet ontvangen komt te staan.
Ik heb gewoon de €5,95 aan bezorgkosten betaald. En een track & Trace ontvangen.