is het voordringen als je alvast incheckt?
een vriendin van me moest naar haar werk, dus de bus komt eraan en er staat dus iemand voor haar, nou ze stapte de bus in, maar de persoon die voor haar stond moest nog een kaart kopen, wat deed ze ze check alvast in en loop naar voren , dus de buschauffeur had haar terug geroepen omdat hij vond dat ze aan het voordringen is, ze moest het bus eruit, mensen in de bus vonden dat belachelijk omdat ze ook de bus uit moest, iedereen vond het belachelijk, maar de buschauffeur wou niet rijden alleen als ze de bus zou uitstappen, iedereen vond dat belachelijk uiteindelijk moest de politie van pas komen , zij vonden het zelfs belachelijk....maar enfin iedereen doet dat toch gewoon inchecken en alvast dorlopen als er iemand een kaartje koopt daar ga je toch iemand niet het bus uitzetten als ze gewoon incheck, tis niet dat je al een tijdje bij de bakker staat en iemand die net binnen loopt gelijk wordt geholpen....iedereen check alvast in?
Toegevoegd na 15 minuten:
en ze heeft daardoor niet meer kunnen werken en ze werk via uitzendbureau.niet aanwezig! geen geld! en ze is student!!!!
Toegevoegd na 20 uur:
voor alle duidelijk, nee ze heeft geen grote mond gegeven.De politie werd gemeld omdat ze de bus niet wou uitstappen, en iedereen was boos op de buschauffeur omdat hij zo belachelijk reageerde., ik bedoel ze heeft de wet toch niet overtreden. ik bedoel ze werd terug geroepen en met mededeling van je heb voorgedrongen en nu moet je de bus uit.....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.